Nu blir det enklare att vara hyresgäst hos Lulebo

Bildtext saknas

Från och med 1 januari 2024 når du hela Lulebo på ett nummer!

Våra nya telefontider innebär också ökad tillgänglighet för dig som hyresgäst.

Vi hjälper dig - från kö till kontrakt och så länge du bor hos oss!

Lulebos Kundcenter hjälper dig när du har frågor om ditt kontrakt, dina nycklar och ditt boende, när du vill boka tid för att besöka oss eller när du behöver göra en felanmälan.

0920-23 67 00
Måndag-fredag kl 07.15-15.30 (1/5-31/8: kl 07.15-14.30)
telefonsvar hänvisar till journummer under övrig tid

kundcenter@lulebo.se

Alla direktnummer finns kvar

Om du brukar ringa någon eller några medarbetare på Lulebo på deras direktnummer kan du självklart fortsätta med det. Alla direktnummer och e-postadresser finns kvar och vi på Lulebo svarar precis som vanligt!

Vi hjälper dig!

Lulebos Kundcenter hjälper dig när du har frågor om ditt kontrakt, dina nycklar och ditt boende, när du vill boka tid för att besöka oss eller när du behöver göra en felanmälan:

0920-23 67 00
mån-fre kl 07.15-15.30 (1/5-31/8 kl 07.15-14.30)
telefonsvar hänvisar till journummer under övrig tid

kundcenter@lulebo.se


Internetsupport

Support för Lulebos internetleverans lämnas alltid av vår leverantör, Bredband2.

0920-52 00 70
vardagar kl 09.00-18.00
helger kl 10.00-14.00

helpdesk@bredband2.se

Support för internettjänster som inte ingår i Lulebos standard internetleverans via Bredband2 ges av de valda leverantörerna.


Störningsjouren

Ring störningsjouren om du upplever att du blir störd i ditt boende utanför våra telefontider.

0920-22 12 00