Välkommen att höra av dig till oss!
Det har blivit enklare att vara hyresgäst hos Lulebo!
Från och med 1 januari 2024 når du hela Lulebo på ett nummer! Våra nya telefontider innebär också ökad tillgänglighet och enkelhet för dig som hyresgäst.
Du är alltid välkommen att höra av dig till oss!
Lulebos Kundcenter hjälper dig - från kö till kontrakt och så länge du bor hos oss!
Vi hjälper dig när du har frågor om lägenhetskön, ditt kontrakt, dina nycklar och ditt boende, när du vill boka tid för att besöka oss eller när du behöver göra en felanmälan.
0920-23 67 00 - tryck 1 för att göra en felanmälan
måndag-fredag kl 07.15-15.30 (1/5-31/8: kl 07.15-14.30)
telefonsvar hänvisar till journummer under övrig tid
Januari
Måndag 1 januari, stängt
Fredag 5 januari, öppet 7-12
Mars
Torsdag 28 mars, Skärtorsdag: öppet 7-12
Fredag 29 mars, Långfredag: stängt
April
Måndag 1 april, Annandag påsk: stängt
Tisdag 30 april, Valborgsmässoafton: öppet 7-12
Maj
Onsdag 1 maj: stängt
Onsdag 8 maj, öppet 7-12
Torsdag 9 maj, Kristi himmelfärdsdag: stängt
Fredag 10 maj, stängt
Juni
Torsdag 6 juni, Nationaldagen: stängt
Fredag 21 juni, Midsommarafton: stängt
November
Fredag 1 november, dag före Alla helgons dag: öppet 7-12
December
Tisdag 24 december, Julafton: stängt
Onsdag 25 december, Juldagen: stängt
Torsdag 26 december, Annandag jul: stängt
Support för Lulebos internetleverans lämnas alltid av vår leverantör, Bredband2:
0920-52 00 70
vardagar kl 09.00-18.00
helger kl 10.00-14.00
Support för internettjänster som inte ingår i Lulebos standard internetleverans via Bredband2 ges av de valda leverantörerna.
Ring störningsjouren om du upplever att du blir störd utanför våra telefontider:
På lulebo.se hittar du svar på de allra flesta frågor
På vår hemsida hittar du alltid information om det mesta som rör både Lulebo och ditt boende och när du besöker vårt kundforum kan du både läsa befintliga frågor och svar och ställa din egen fråga.
När du loggar in på Lulebos Mina sidor hittar du information som rör just dig; dina kontrakt, dina hyresavier och din lägenhet, tvättstuga eller bilplats. Här finns också ett formulär för felanmälan som gör det möjligt för dig att när som helst på dygnet anmäla ett fel i din lägenhet.
OBS! Akuta fel ska alltid anmälas via telefon.
Information om driftstörningar
Information om planerade eller pågående driftstörningar publiceras på vår hemsida. I vissa fall kontaktar vi också berörda hyresgäster via e-post och/eller SMS för att informera om störningen.
Uppdatera dina uppgifter så missar du inga nyheter från oss
Logga in på Lulebos Mina sidor för att kontrollera och uppdatera dina kontaktuppgifter. När vi har din aktuella e-postadress och ditt mobilnummer kan vi alltid nå dig med viktig information via e-post och/eller SMS.
Om du dessutom följer oss på Facebook så missar du inga nyheter från Lulebo!
Vi hjälper dig!
Lulebos Kundcenter hjälper dig när du har frågor om ditt kontrakt, dina nycklar och ditt boende, när du vill boka tid för att besöka oss eller när du behöver göra en felanmälan:
0920-23 67 00 - tryck 1 för att göra en felanmälan
vardagar kl 07.15-15.30 (1/5-31/8: kl 07.15-14.30),
telefonsvar hänvisar till journummer under övrig tid.
Ring eller mejla oss och boka tid för ett enkelt och effektivt besök utan väntetid!
Internetsupport
Support för Lulebos internetleverans lämnas av vår leverantör, Bredband2:
0920-52 00 70
vardagar kl 09.00-18.00
helger kl 10.00-14.00
Störningsjouren
Vid störningar utanför våra telefontider kan du ringa vår störningsjour:
Fråga oss - Lulebo svarar!
Besök vårt kundforum för att läsa befintliga frågor och svar eller ställa din egen fråga.