Kontakta oss!

Ikon kontakt

Nu blir det enklare att vara hyresgäst hos Lulebo!

Från och med 1 januari 2024 når du hela Lulebo på ett nummer! Våra nya telefontider innebär också ökad tillgänglighet och enkelhet för dig som hyresgäst.

Lulebos Kundcenter hjälper dig - från kö till kontrakt och så länge du bor hos oss!

Vi hjälper dig när du har frågor om ditt kontrakt, dina nycklar och ditt boende, när du vill boka tid för att besöka oss eller när du behöver göra en felanmälan.

0920-23 67 00
Måndag-fredag kl 07.15-15.30 (1/5-31/8: kl 07.15-14.30)
telefonsvar hänvisar till journummer under övrig tid

kundcenter@lulebo.se

Ring störningsjouren om du upplever att du blir störd utanför våra telefontider:

0920-22 12 00

Support för Lulebos internetleverans lämnas alltid av vår leverantör, Bredband2:

0920-52 00 70
vardagar kl 09.00-18.00
helger kl 10.00-14.00

helpdesk@bredband2.se

Support för internettjänster som inte ingår i Lulebos standard internetleverans via Bredband2 ges av de valda leverantörerna.

På lulebo.se hittar du svar på de allra flesta frågor

På vår hemsida hittar du alltid information om det mesta som rör både Lulebo och ditt boende och när du besöker vår kundforum kan du både läsa befintliga frågor och svar och ställa din egen fråga.

När du loggar in på Lulebos Mina sidor hittar du information som rör just dig; dina kontrakt, dina hyresavier och din lägenhet, tvättstuga eller bilplats. Här finns också ett formulär för felanmälan som gör det möjligt för dig att när som helst på dygnet anmäla ett fel i din lägenhet.

OBS! Akuta fel ska alltid anmälas via telefon.

Information om driftstörningar

Information om planerade eller pågående driftstörningar publiceras på vår hemsida. I vissa fall kontaktar vi också berörda hyresgäster via e-post och/eller SMS för att informera om störningen.

Uppdatera dina uppgifter så missar du inga nyheter från oss

Logga in på Lulebos Mina sidor för att kontrollera och uppdatera dina kontaktuppgifter. När vi har din aktuella e-postadress och ditt mobilnummer kan vi alltid nå dig med viktig information via e-post och/eller SMS.

Om du dessutom följer oss på Facebook så missar du inga nyheter från Lulebo!

Vi hjälper dig!

Lulebos Kundcenter hjälper dig när du har frågor om ditt kontrakt, dina nycklar och ditt boende, när du vill boka tid för att besöka oss eller när du behöver göra en felanmälan:

0920-23 67 00
mån-fre kl 07.15-15.30 (1/5-31/8 kl 07.15-14.30)
telefonsvar hänvisar till journummer under övrig tid

kundcenter@lulebo.se

Avvikande öppettider
Klicka här för information om avvikande öppettider


Internetsupport

Support för Lulebos internetleverans lämnas av vår leverantör, Bredband2.

0920-52 00 70
vardagar kl 09.00-18.00
helger kl 10.00-14.00

helpdesk@bredband2.se

Support för internettjänster som inte ingår i Lulebos standard internetleverans via Bredband2 ges av de valda leverantörerna.


Störningsjouren

Ring störningsjouren om du upplever att du blir störd i ditt boende utanför våra telefontider.

0920-22 12 00